Dag 9 Naar St. Lucia

1 augustus 2018 - St Lucia, Zuid-Afrika

Vandaag zijn we naar St Lucia gereden. We moesten daarvoor dwars door Swaziland. Op zich niet zo erg maar een van de wegen die we moesten volgen, zat vol met potholes. Dat zijn in dit geval mega gaten in de weg waardoor we slechts 20 a 30 km per uur konden rijden en wel zo'n 30 km over die weg moesten. Eveline is door deze weg wel getraind voor het kampioenschap slalommen. De grensovergang was deze keer een stuk professioneler dus dat ging aardig snel.
De aankomst in St Lucia was weer super. We slapen in een guesthouse waar we tijdens de vorige reis ook geweest zijn. Na het inchecken, welkomstdrankje en uitleg over wat er allemaal te doen is, wilde Julian een duik nemen in het zwembad. Deze was echter nogal koud maar onze bikkel deed het toch!

Julian en Simone zijn overigens allebei al de hele reis bikkels. We moeten soms erg vroeg opstaan, moeten grote stukken rijden maar klagen doen ze niet. Ze genieten volop met ons mee van alle dieren die we zien en dingen die we mee maken. Tussendoor vermaken ze zich heel goed op de achterbank en liggen ze regelmatig in een deuk met z'n tweetjes. Ook als we ergens zijn, vermaken ze zich met het maken van tekeningen, spelen met elkaar en natuurlijk ook wel eens op de tablet.

1. Gerrit en Elly:
    3 augustus 2018
    Hulde voor de bikkels............opa en oma houden van jullie en zijn trots op jullie en we zijn wel benieuwd naar jullie tekeningen. XXX