Dag 10 Rondje naar Cape Vidal

2 augustus 2018 - Cape Vidal, Zuid-Afrika

Vlakbij St. Lucia zijn er een aantal natuurgebieden en vandaag hebben we een van die gebieden bezocht. We hebben door een prachtig groen gebied gereden afgewisseld met zee, strand en rotsen. In dit gebied zouden we ook best wat dieren tegen kunnen komen. Wij hoopten op luipaarden, nijlpaarden, krokodillen en zee-arenden. Alleen de laatste hebben we vandaag van grote afstand gezien. Van de luipaarden zagen we nog wel wat sporen op de paden maar die waren helaas allemaal best oud.

Voor de kinderen was het desondanks een erg leuke dag. Ze hadden zich allebei enorm verheugd op het zwemmen in de Indische Oceaan en dat hebben ze dan ook gedaan. Het was niet echt heel warm op het strand want het waaide flink maar gelukkig is de zee temperatuur wel behoorlijk aangenaam hier. Ze hebben heerlijk in de zee gespeeld en gezwommen.

Bij het strand zaten er wel een heleboel apen. Die hebben het allemaal wel goed bekeken want alles wat de mensen achterlaten, is interessant voor de apen. Ze zijn ook best brutaal want we zagen dat ze bij een truck met een open laadruimte achter ook het eea uit de truck gehaald hadden. Ook wel heel leuk om een aantal van die aapjes bezig te zien met spelen en vlooien. Kortom, we hebben weer genoten vandaag. Morgen hebben we een boottocht op de planning staan dus we zullen zien wat er dan allemaal weer voorbij komt.

1. Loraine:
    3 augustus 2018
    Wat heerlijk om te zien en te lezen hoe jullie het naar je zin hebben. Echt geweldig en wat een mooie foto's weer om te zien. Geniet van jullie mooie reis door zuid Afrika en dat er nog vele mooie verhalen en foto's mogen plaats vinden fijn deze fantastische en mooie reis😘😘
  2. Kees en marry:
    3 augustus 2018
    Hele mooie foto's en leuke stukjes , maar het fijnste is toch de foto,s van jullie geniet verder van je vakantie, voor dorre vlaktes hoef je nu niet naar Afrika ,dat is hier nu ook dikke pakketdienst doei
  3. Gerrit en Elly:
    3 augustus 2018
    Ja inderdaad, de langste hittegolf in Nederland ooit gemeten is gaande en het eind nog niet in zicht. Vandaag nadert de 35 graden in Limburg.........
    De bootreis vandaag zal wel heerlijk zijn, kunnen er nog 2 mee???
  4. Liz:
    4 augustus 2018
    Mooie foto's! 😃
  5. Martijn:
    4 augustus 2018
    Mooi toch even een duik in de Indische Oceaan genomen die kleintjes! Dat moet gewoon ook hè. Superfoto's ook weer, erg leuk om 'direct' te zien wat jullie aan de andere kant van de kloot beleven.