Dag 17 Het weer speelt parten

9 augustus 2018 - Bonjaneni, Zuid-Afrika

Vandaag is het hier in de Drakensbergen net zulk weer als wij in Nederland kunnen hebben in de winter: koud en nat!
Wel heel jammer gezien dat dit onze laatste volle dag hier is. Morgen gaan we het laatste stuk rijden naar Johannesburg om dan 's avonds weer in het vliegtuig naar huis te stappen.
Vanmorgen was het weer nog redelijk goed gelukkig want we hadden ons ingeschreven voor een wandeling hier in de omgeving. We hadden wel wat spettertjes maar het viel nog wel mee. Het was wel erg mooi. Je loopt hier zo de bergen in maar wel flink klimmen pfff. Wel heel erg leuk om te merken dat we vaak al heel snel contact hebben met de blanke Zuid Afrikanen. Zij vinden het allemaal heel leuk dat wij hierheen komen om van hun land te genieten en ze zijn allemaal super vriendelijk. Dit kenden we nog van de vorige keren dat we hier waren in Zuid Afrika maar het is fijn om te merken dat dat niet veranderd is. Deze middag is het echt slecht buiten en zijn we ook nog eens in wolken gehuld. We vermaken ons dus met andere dingen hier in de lodge. Ze hebben hier allemaal spelletjes liggen en er is een grote film/televisiekamer waar je kan aanvragen wat je wil zien.
Bij het eten vanavond hadden we ook nog iets bijzonders. Er was iemand jarig en dan gaat dus al het personeel zingen. Ik zet er zo een filmpje van op. Dat is ook super leuk om te zien.