Dag 15 De Drakensbergen in

7 augustus 2018 - Bonjaneni, Zuid-Afrika

Vanmorgen zijn we na het opstaan en voor het ontbijt eerst meegenomen door onze gastheer Frans naar een aantal rotstekeningen van de San , een volk wat de oorspronkelijke inwoners waren van het gebied. Ze worden ook wel bosjesmannen genoemd. Zij hebben deze tekeningen 8000 jaar geleden gemaakt en ze zijn nog steeds te zien. Vlakbij de rotstekeningen zijn er ook archeologen bezig geweest en hebben daar speerpunten, kralen en wat ander gereedschap gevonden wat door deze mensen werd gebruikt. Na dit leuke uitje stond er een heerlijk ontbijt op ons te wachten. Daarna zijn we via een mooie maar zeer winderige route naar de Drakensbergen gereden. We zijn naar onze laatste overnachtingsplek gereden wat The Cavern heet en het ligt middenin de Drakensbergen. Hier vandaan kunnen we de komende dagen mooie wandelingen en paardrij ritjes maken.

1. Gerrit en Elly:
    8 augustus 2018
    Wat geweldig om zulke oude tekeningen te kunnen zien.
    Leuke foto's weer en de kinderen vermaken zich prima zo te zien..............bushbabies....nou ja...haha.
    Liefs van ons en een knuffel voor jullie!
  2. Kees en marry:
    8 augustus 2018
    Fijn dat je weer te bereiken ben, mooie foto's om afentoe terug te kijken, nog even ik wil graag je vlucht nummer en welke tijd nog heel veel plezier.dikke pakkerd
  3. Lizette Rietveld de Jong:
    8 augustus 2018
    Wat een heerlijke verhalen om te lezen en jullie zo te kunnen volgen. En de foto's ❤ echt prachtig.
    Geniet en een dikke kus van ons 😘 loffoe
  4. Sabrina:
    8 augustus 2018
    Ik ben weer bijgelezen. Zo leuk om jullie belevenissen te lezen. Al zoveel gezien en gedaan. Nog even lekker genieten daar.