Dag 16 Lekker actief

8 augustus 2018 - Bonjaneni, Zuid-Afrika

We zijn vandaag weer door een nieuwe wekker gewekt, en die we niet eerder hebben gehad nl kraaien. Man wat maken die beesten een herrie en ze zijn ook heel groot!
Er probeerde er zelfs een met zijn snavel door een ruitje te gaan! Maar goed, we waren in ieder geval wel op tijd voor het ontbijt.
Na het ontbijt zijn we eerst een rondje omgeving gaan rijden. We wilden graag een stuk van de Drakensbergen bekijken en fotograferen wat ze het amphitheater noemen. Helaas was dit stuk vandaag in wolken gehuld. Gisteren onderweg wel een kiekje gemaakt dus daar moeten we het maar even mee doen. Wel wat andere mooie foto's kunnen maken.
Daarna terug voor de lunch en vervolgens zijn de jongens en de meiden opgesplitst. Simone wilde heel graag paardrijden maar daar had Julian geen zin in dus de mannen zijn naar een zipline gegaan, een lange kabel tussen een aantal platformen.
In beide gevallen een erg geslaagde middag!

1. Gerrit en Elly:
    9 augustus 2018
    Wat gaaaaaaaaaaaaf... Julian hoe vond je het aan die zipline?
    En Simone....hoe was het om op zo'n groot paard te zitten?
    En jullie vader en moeder waren ook al zo stoer.
    En nog mooie foto's. We genieten er elke keer van. Liefs en knuffels van ons.
  2. Eveline:
    9 augustus 2018
    Julian vond het helemaal super aan de zipline en Simone zei meteen dat ze nog wel 4 keer wilde gaan. Ze had eerder alleen wel eens met een feestje gereden maar dan liep er altijd iemand naast en nu deed ze het helemaal alleen.
  3. Wendy:
    9 augustus 2018
    Jeetje Eveline jij heb ook een hoop talent zit ze ook nog op een paard😂😉
    Jullie hebben het leuk zo te zien en een hoop mooie plaatjes gemaakt. Veel plezier nog.