Dag 5 op weg naar Kruger Park

28 juli 2018 - Kruger National Park, Zuid-Afrika

Vanochtend nog 1 keer game drive gehad en we hadden weer succes. We waren al een tijdje aan het rondrijden op zoek naar een mannetjes leeuw die daar ergens zou moeten zijn, toen we ineens een heleboel getrompetter hoorden en er kwam een groep olifanten op ons af gerend. Gelukkig remden ze af toen ze bij de auto kwamen. Daarna juist een heel relaxed gezin olifanten met een jong erbij. Super dichtbij alles kunnen bekijken. Onze ranger Tyrone kreeg toen via zijn oortje een interessant bericht dus wij erop af.... het bleken 3 jonge mannetjes leeuwen te zijn maar ze waren net een ander gebied ingelopen. Toch gingen we er nog heel even achteraan dus weer hebben ze gezien. Daarna weer een bericht dus weer zo snel mogelijk er heen. Het bleek een luipaard die lag heerlijk onder een boom te relaxen. Prachtig!
Na het ontbijt afscheid genomen en toen onderweg nog naar het Hoedspruit Endangered Species Centre geweest en toen door naar Kruger om op tijd door de gate van het kamp te kunnen. Onderweg veel oponthoud. Nee, geen file maar overstekende olifanten! Gelukkig net op tijd bij de gate.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade