Dag 7 We gaan naar Swaziland

30 juli 2018 - Hlane National Park, Swaziland

Vandaag verlaten we Kruger Park en gaan we nog wat zuidelijker naar Swaziland. We verblijven hier in een van de grootste nationale parken van het land. Ook hier hebben ze heel wat wild in het park. Eerst moesten we nog de grenspost over. Dat houdt hier in dat je eerst gaat "uitchecken" in Zuid Afrika dan rij je 30 meter verder, moet je weer stoppen en dan "inchecken" in Swaziland. Allemaal briefjes en stempels enzo maar dan mag je verder. Tussen de plantages door met bananen en vooral veel suikerriet naar Hlane Royal National Park. Je hebt hier 2 kampen. Een waar je geen electriciteit hebt maar wel een restaurant en een waar je zelf je eten moet koken maar waar er wel electriciteit is. Wij zitten in het het laatstgenoemde kamp. Het andere kamp is het hoofdkamp daar hebben ze naast het restaurant een meertje. Toen wij daar waren, kwamen er eerst olifanten aanlopen, toen heel veel neushoorns en tenslotte ook nog een paar nijlpaarden. Super leuk om te zien!

1. Gerrit en Elly:
    31 juli 2018
    Hebben jullie al een braai gehad?
  2. Sabrina:
    31 juli 2018
    Zo te lezen zijn jullie volop aan het genieten van al het moois dat jullie onderweg zien
  3. Lizette Rietveld de Jong:
    1 augustus 2018
    Wat een geweldige ervaringen. Kijk elke keer weer uit naar de volgende reis-update. En nu gewoon 4(3) in ene keer. Wat zullen jullie intens genieten. ❤💙💙💗
  4. Gerrit en Elly:
    2 augustus 2018
    Mooie foto's, mooi camp. Er is heel veel te zien zag ik op de mooie foto's, geniet en allen een dikke knuffel van ons.